Nokia 5800 XpressMusic

Touchscreen Multimedia Telefoon

Forum: Symbian Software
Hier kun je vragen stellen over de software voor Symbian Terug naar de Forum Lijst >> Terug naar de Lijst Onderwerpen >> Bekijk alle berichten
Nokia 5800 firmware 40.0.005 beschikbaar!
Ingezonden woensdag, 13 januari 2010 door Sanf1
De nieuwe firmware 40.0.005 is beschikbaar en ik heb hem probleemloos geĆ­nstalleerd.

De nieuwe firmware bevat o.a. het lang verwachte kinetische scrollen.
Lees hier verder http://www.symbian-freak.com/news/010/01/major_firmware_update_nokia_5800.htm
firmware
Ingezonden donderdag, 14 januari 2010 door EJD
waar is ie te downloden, staat nog niet op de nokia site...
firmware
Ingezonden donderdag, 14 januari 2010 door Sanf1
Met de Nokia software updater.
firmware
Ingezonden zaterdag, 23 januari 2010 door dennis
dat gebruik ik ook windows updater maar er komt te staat dat ik dat ik geen update heb :S
firmware
Ingezonden zondag, 24 januari 2010 door Rembo02
Dennis, heb je een toestel los gekocht in de winkel, of het je hem via je provider?
Ik heb hem zelf via t-mobile en die levert de firmware aan. Als ik nu bij nokia software update kijk gefet hij inderdaad niet aan. Als t-mobile de software vrijgeeft kunnen we hem via nokia wel flaschen. Misschien is dit bij jouw toestel ook zo.
Suc6
firmware
Ingezonden zondag, 24 januari 2010 door Sanf1
Je kan natuurlijk ook de productcode van je toestel veranderen waardoor je wel kan updaten.
En na de update kun je die code weer veranderen in je originele code.
Het is allemaal voor eigen risico en meestal vervalt dan de garantie.

Ik heb het gedaan voor een kennis,en zijn toestel draait probleemloos op de nieuwe firmware.
firmware
Ingezonden donderdag, 14 januari 2010 door Sanf1
Vraag
Ingezonden woensdag, 27 januari 2010 door Johnnokia5800
Ik kan hem ook niet updaten via de nokia software updater en ik heb het toestel gewoon los gekocht via internet? weet iemand hoe ik de nieuwe firmware er op krijg zonder dat mijn garantie vervalt?

Bedankt.
Update
Ingezonden zaterdag, 30 januari 2010 door Fer
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb nu versie 31..01.101 maar een update kan ik nergens vinden.
update
Ingezonden dinsdag, 02 februari 2010 door Toontje
volgens mij komt de nieuwe software steeds in groepjes beschikbaar.
bij mij lukte het ook niet en vanmiddag was de nieuwe versie opeens wel beschikbaar

Ads