Hier kun je vragen stellen over de Nokia 5800
Terug naar de Forum Lijst
>>
Terug naar de Lijst Onderwerpen
>>
Bekijk alle berichten
What's app
Ingezonden zondag, 14 november 2010 door iris
Hallo ik heb de aplicatie what's app op mijn nokia, dit is een app waarbij ik gratis berichten kan versturen als ik internet heb. Het is geweldig als ik wifi heb maar als ik dat niet heb dan gaat hij nogsteeds zoeken naar internet. en aangezien ik geen onbeperkt internet heb gaat dit buiten de bundel. bij de iphone kan je dataroaming uitzetten, maar zoon soort instelling kan ik op de nokia niet vinden :(
Heeeelp
data roaming uitzetten
Ingezonden zaterdag, 15 januari 2011 door Esmée
Hoi Iris,
Heb je een antwoord gekregen/gevonden hoe je data roaming uitzet? Ben namelijk ook ERRUUGG benieuwd naar het antwoord!
5800 internet uitzetten
Ingezonden vrijdag, 18 november 2011 door Hans
Mij lukt het niet dus als je een oplossing weet graag. Ben vandaag naar KPN winkel geweest om internet te laten blokkeren, maar dat gaat niet. Ze hebben daar mijn 5800 proberen in te stellen maar ook dat lukt niet..
Advies KPN "andere telefoon"
5800 Internet uitzetten
Ingezonden maandag, 02 januari 2012 door Luuk
Volgens mij kan het zo: Via Instellingen, connectiviteit, open Wireless LAN. Selecteer Opties, Instellingen en kies "Nooit uitvoeren" bij Internetverbindingstest.
Ik hoop dat je probleem hiermee verholpen is.
5800 Internet uitzetten r7ngn
Ingezonden donderdag, 26 januari 2012 door Litespeed
5800 Internet uitzetten
Ik heb dit probleem ook gehad via NOKIA advies gevraagd via mail en netjes een beschrijving gekregen. De eerste reaktie kwam ik niet uit, terug gemaild en toen wel de juiste beschrijving. hieronder de beschrijving van Nokia.
Onze excuses voor ongemaak ik zal voor u de stappen even nu even wat makkelijker maken u kunt het doen als volgt u gaat naar:
• Menu
• Connectiviteit
• Bestemming
• Wap services (hierin moet u alle wap service verbinding verdwijderen en u kunt het doen als volgt wanneer u in wap
service menu bent drukt u op opties > verdwijderen)
Wanneer de wap services zijn verdwenen moet u nu terug naar:
• Menu
• Connectiviteit
• Bestemming
• Internet
• nu moet alle toegangs punten verdwijderen behalve uw Wifi
Met vriendelijke groet,
Onze excuses voor ongemaak ik zal voor u de stappen even nu even wat makkelijker maken u kunt het doen als volgt u gaat naar:
• Menu
instellingen
• Connectiviteit
• Bestemming
• Wap services (hierin moet u alle wap service verbinding verdwijderen en u kunt het doen als volgt wanneer u in wap
service menu bent drukt u op opties > verdwijderen)
Wanneer de wap services zijn verdwenen moet u nu terug naar:
• Menu
• Connectiviteit
• Bestemming
• Internet
• nu moet alle toegangs punten verdwijderen behalve uw Wifi
Met vriendelijke groet,
Succes
Litespeed
internet Uitzetten
Ingezonden maandag, 13 februari 2012 door Eva
Ik was ook al op zoek naar het uizetten van internet, want ook bij ondanks dat ik wifi uit heb staan en geen mobiel internet heb, kan ik toch nog steeds whatsappen.
Ik dacht dat je het verlossende antwoord had! heb het net allemaal gedaan, maar heb even gechecked en kan nog steeds whatsappen... soms zegt mijn telefoon wel 'Whatsapp Internet' en dan kan ik disconnecten. het lijkt dus of er speciaal Whatsapp internet bestaat.. Weet iemand hoe dit zit, of zie ik iets over het hoofd?
Graag help :) Anders moet ik Whatsapp er maar afgooien, maar dat is ook weer irritant, want met wifi is het wel heel fijn :)
Instellingen Whatsapp
Ingezonden 18 Dagen geleden door Lisa
Ik denk dat ik het heb gevonden, als je je internet uitzet zoals Litespeed heeft uitgelegd.. Dan moet je het ook nog even bij Whatsapp uitzetten..
Dat gaat alsvolgt:
- Ga naar Whatsapp
- Opties -> Settings -> Network
- Connect priority: WiFi, Cellular
- Ask to join WiFi: On
- Cellular when roaming: Disabled (use WiFi)
Als je die instellingen hebt, gaat je telefoon niet meer op mobiel internet!
Succes!